Grupa motywuje



Jeśli zaczynasz przygodę z aktywnością, zajęcia grupowe są świetnym pomysłem na dobry początek. Nie oznacza to, że tylko początkujący mogą wyjść z zakwasami. Dobierając odpowiednio rodzaj i poziom zajęć, również zaprawiony w boju sportowiec, może otrzymać to, co smakuje najlepiej "zajazd na maxa" :)
Zajęcia w grupie to świetna motywacja, nowe znajomości oraz wygoda - nie zadajesz sobie pytania: "jejuś, co ja mam robić na tej siłce.." - prowadzący zajęcia poprowadzi Twój trening i wyciśnie takie poty, na które nigdy nie zapracujesz sobie w domu :)

Psychologia tłumu :)


O ile trudniej jest powiedzieć komuś niż sobie: Sam idź, nie chce mi się dzisiaj? Zaczynając aktywny tryb życia grupa to nasze wsparcie. W grupie nie odpuścisz tak łatwo. Pójdziesz dalej w treningu, bo nie chcesz demotywować innych. Dasz z siebie więcej. Dokonasz rzeczy, jakich nigdy nie dokonasz w pojedynkę.

Plan Treningowy nie tylko dla bogatych



Mając trenera personalnego, który poświęci ci 100% czasu i najlepiej zmotywuje do działania, możesz już odpuścić zajęcia (oprócz tych, na które chodzisz dla frajdy czy spalania) Dostajesz plan treningowy dostosowany do indywidualnych potrzeb, określonego celu i możliwości oraz wsparcie i ochronę przed kontuzją i złymi nawykami ruchowymi.
Jest jedno ale. Ale za ile. Jeśli Twój portfel ma nadludzkie zdolności regeneracji - super. Jeśli jednak nie jest w tym tak mocny, jak Chuck Norris w dowcipach, korzystaj z planu B. Skonsultuj się z naszym teamem (trener, personalny, dyżurny, fizjoterapeuta) - określ swój cel i wprowadź go do systemu oraz datę realizacji. Posłuchaj porad i postępuj zgodnie z otrzymanymi wskazówkami. Przy każdych zajęciach masz informację ile kalorii spalisz (tylko nie oszukuj!), porozmawiaj o diecie, nawykach żywieniowych (ma to kolosalne znaczenie) i regularnie, co miesiąc korzystaj z kontrolnych wizyt, wprowadzając dane do systemu. To też motywuje.

Nowości w Planie Zajęć

Boks dla Kobiet: Dynamiczne zajęcia zawierające elementy nauki podstawowych ciosów oraz ćwiczenia wytrzymałościowo - kondycyjne dla poprawienia ogólnej sprawności (pompki, wyskoki, pajacyki). Pierwsze lekcje poświęcone są na utrzymanie prawidłowej postawy - ustawienie podbródka, rąk i stóp odgrywa tutaj kluczową rolę. Zajęcia te poprawią Twoją siłę, wytrzymałość, panowanie nad stresem, a także pewność siebie. Rzeźba mięśni i spalanie tkanki tłuszczowej to dodatkowe zalety tych ćwiczeń. Nie wahaj się - przyjdź i spróbuj! h ćwiczeń. Nie wahaj się - przyjdź i spróbuj!

Interval Combo: Trening z wykorzystaniem stepu, sztangi oraz gumy oporowej. Zajęcia odbywają się w formie interwału (naprzemienne fazy ćwiczeń i odpoczynku), co daje gwarancję jeszcze lepszego spalania tkanki tłuszczowej i szybkiej poprawy kondycji. Oparte na prostych ćwiczeniach angażujących wszystkie partie naszego ciała - bez zbędnej choreografii fitnessowej. Zajęcia dla tych, którzy pierwsze przygody z zajęciami / treningami mają już za sobą. Cel - wzmocnienie mięśni, poprawa wydolności oraz przyspieszenie spalania tłuszczu.

Deep Work: Płynne zajęcia, które przez ostatni czas podbijają rynek fitnessu w Europie. Funkcjonalne ćwiczenia dynamiczne takie jak przysiady, wykroki czy podpory są tu przeplatane spokojniejszymi pozycjami z jogi, pilatesu i pracą z oddechem. To połączenie daje doskonałą równowagę między pracą ciała i umysłu. W tle spokojna muzyka, która stanowi wspaniałe tło do tego rodzaju treningu. Zajęcia przeznaczone dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Korzyści - spalanie tkanki tłuszczowej, pobudzenie metabolizmu, poprawa krążenia, wzmocnienie mięśni i wiele innych.

TRX: Trening z wykorzystaniem taśm / lin podwieszanych. To urozmaicone ćwiczenia wykorzystujące obciążenie własnego ciała. To także idealna alternatywa dla siłowni! Wzmocnisz równomiernie mięśnie swojego ciała (nogi, tułów, ramiona) bez zbędnego przeciążania stawów i kręgosłupa. Dzięki proponowanym modyfikacjom wykonywanych ćwiczeń - w tych zajęciach mogą uczestniczyć osoby początkujące oraz zaawansowane. Jeśli znudziła Ci się tradycyjna siłownia i chcesz spróbować czegoś nowego - to te zajęcia są właśnie dla Ciebie!

Pokój nauczycielski / dyrektoriat :)



Zapisy na zajęcia


Gdziekolwiek jesteś, zapiszesz się na zajęcia, umówisz na trening
lub sprawdzisz swoje osiągnięcia w Strefie Klienta
a od połowy stycznia 2017 r, również przez aplikację mobilną KUŹNIA GO, na swoim smartfonie.