SEKCJA FITNESS

Zajęcia w grupie to świetna motywacja, nowe znajomości oraz wygoda – nie zadajesz sobie pytania: „jejuś, co ja mam robić na tej siłce…” – prowadzący zajęcia układa Twój trening i wyciśnie takie poty, na które nigdy nie zapracujesz sobie w domu 🙂

ZAJĘCIA GRUPOWE

ZAJĘCIA FITNESS

Stretching

LIMIT MIEJSC: BRAK LIMITU

Stretching – Zajęcia spokojne, relaksacyjne oparte na ćwiczeniach rozciągających i poprawiających zakresy ruchu w stawach.

Zwiększają elastyczność mięśni zapobiegając kontuzjom i łagodząc napięcia mięśniowe. Przeznaczone dla każdego – zarówno dla osób młodszych jak i seniorów.

ZAJĘCIA FITNESS

Trening obwodowy

LIMIT MIEJSC: BRAK LIMITU

To połączenie ćwiczeń o charakterze siłowym oraz cardio. Ćwiczenia są wykonane w obwodzie (seria składa się od kilku do kilkunastu ćwiczeń). Podczas zajęć wykorzystywane jest zarówno własne ciało jak i wszystkie dostępne na sali przybory (drabinki, piłki, hantle, bosu, taśmy, gumy, skakanki, kettle, slidery, sztangi i inne). Zaletą tych zajęć jest przyspieszenie metabolizmu, wysmuklenie sylwetki, zwiększenie siły i poprawa kondycji. Pomagają spalić więcej kalorii i tłuszczyku nawet po zakończonych ćwiczeniach. Taka forma treningu wskazana jest zarówno dla osób aktywnych jak i początkujących.

ZAJĘCIA FITNESS

Sexy Pupa & Płaski Brzuch

LIMIT MIEJSC: BRAK LIMITU

Zajęcia kształtująco – wzmacniające zarówno mięśnie brzucha jak i posturalne kręgosłupa, które są odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała. Koncentrujemy się przede wszystkim na technice wykonywania ćwiczeń co daje poczucie świadomości własnego ciała. Twoje mięśnie tułowia staną się silniejsze a brzuch zyska atrakcyjny wygląd. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich niezależnie od wieku, płci i zaawansowania.

ZAJĘCIA FITNESS

Sexy PUPA

LIMIT MIEJSC: BRAK LIMITU

Forma treningu, którego głównym celem jest kształtowanie i modelowanie dolnych partii ciała (uda, pośladki i brzuch) tak ważnych dla wszystkich kobiet. Ujędrniając wspomagamy walkę z cellulitem. Zajęcia bez żadnych ograniczeń wiekowych. Ta forma treningu jest dobrym wyborem dla osób, które walczą z kilkoma zbędnymi kilogramami, ponieważ nie obciąża kręgosłupa ani stawów. Piękne pośladki, jędrne uda, szczupła talia i płaski brzuch… tak, to możliwe. Regularne uczestniczenie w tych zajęciach sprawi, że twoje marzenia staną się rzeczywistością.

ZAJĘCIA FITNESS

Modelowanie Sylwetki

LIMIT MIEJSC: BRAK LIMITU

Zestaw ćwiczeń wzmacniających, redukujących tkankę tłuszczową i budujących masę mięśniową, dzięki którym następuje wyszczuplenie sylwetki. Do treningu wykorzystujemy sprzęt typu: ciężarki, sztangi, stepy, obciążniki na nogi, bosu oraz gumy. Istotą treningu jest powtarzanie ćwiczeń na górne i dolne partie ciała ze zmiennym obciążeniem. Dzięki nim kształtujemy określone części ciała. Zajęcia są odpowiednie dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku.

ZAJĘCIA FITNESS

Body Sculpt

LIMIT MIEJSC: BRAK LIMITU

„Rzeźba ciała” to zestaw ćwiczeń wzmacniających i ujędrniających, których głównym celem jest modelowanie sylwetki, rzeźbienie mięśni oraz ogólna poprawa kondycji fizycznej. Na zajęciach używamy różnego rodzaju sprzętu: hantle, sztangi, talerze, stepy, obciążenia na nogi, gumy, piłki oraz wałki. Istotą body sculptingu jest wielokrotne powtarzanie statycznych ćwiczeń, które opierają się na dokładności i pilności w wykonywaniu. Zajęcia są odpowiednie dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku.

ZAJĘCIA FITNESS

Szczupła sylwetka

LIMIT MIEJSC: BRAK LIMITU

Zajęcia wzmacniające bez choreografii. Modelujące sylwetkę, ujędrniające ciało i jednocześnie wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej. Trening holistyczny uruchamiający wszystkie główne partie mięśniowe ciała (plecy, klatka piersiowa, ramiona, brzuch, pośladki, nogi). Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania. W czasie zajęć wykorzystywane są różne przybory fitnessowe między innymi hantle, sztangi, taśmy, bosu.

Dzięki energetycznej muzyce nie będziesz się na nich nudzić a różnorodne tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń.

ZAJĘCIA FITNESS

Jędrne pośladki

& brzuch

LIMIT MIEJSC: BRAK LIMITU

Zajęcia , których głównym celem jest rzeźbienie dolnych partii ciała, a także poprawa siły, elastyczności i kształtu mięśni oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Trening modelujący, gdzie skupiamy się na rzeźbie brzucha oraz dolnych partii ciała, czyli ud, pośladków i bioder. Trening składa się z ćwiczeń siłowych – wpływających na sylwetkę oraz wydolnościowych – poprawiających kondycję i budujących wytrzymałość. Zajęcia kończą się rozciąganiem całego ciała przy spokojnej muzyce. Oprócz poprawy zdrowia, zmianie na lepsze ulegnie także Twoje samopoczucie. Endorfiny po treningu GWARANTOWANE.

ZAJĘCIA FITNESS

Slim & Strong

LIMIT MIEJSC: BRAK LIMITU

Zajęcia, podczas których wykonujemy ćwiczenia wzmacniające oraz dynamiczne elementy cardio angażując przy tym pracę całego ciała. Przy wykorzystaniu sprzętu: hantle, gumy, sztangi, bosu oraz stepy trening jest różnorodny i urozmaicony. Indywidualny dobór obciążenia, tempa oraz intensywności umożliwia uczestnictwo na zajęciach osobie zarówno początkującej jak i zaawansowanej.

ZAJĘCIA FITNESS

Zdrowy kręgosłup

& stretching

LIMIT MIEJSC: BRAK LIMITU

Program ćwiczeń skierowany dla wszystkich chcących poprawić swoją postawę ciała, wzmocnić i rozciągnąć mięśnie utrzymujące naszą sylwetkę w pozycji pionowej oraz zredukować ból pojawiający się w obszarach kręgosłupa. Zestaw ćwiczeń jest poszerzony o wzmacniające elementy techniki pilatesa i yogi dla kręgosłupa.

ZAJĘCIA FITNESS

Power Fit

LIMIT MIEJSC: BRAK LIMITU

Zajęcia wzmacniające z wielokrotnością powtórzeń. Zajęcia charakteryzuje zmienne natężenie. Pomiędzy zestawy ćwiczeń o umiarkowanej intensywności wplatane są ćwiczenia wymagające większej intensywności od osoby trenującej. Tętno pracuje na wyższych obrotach, dzięki temu szybciej spalamy tkankę tłuszczową, a nasz metabolizm znacznie przyspiesza. Zajęcia szczególnie polecane dla osób, które lubią rzeźbić swoje mięśnie poprzez wzmacnianie i ujędrnianie ciała. Podczas zajęć wykorzystujemy zarówno obciążenie własnego ciała, jak również hantle, stepy lub sztangi.

CO WARTO ZABRAĆ

Szybkie porady i lecimy na trening

RĘCZNIK

Oj pot się poleje! Lepiej weź ręcznik, który dobrze chłonie!

WYGODNY STRÓJ

Sporo będziemy się ruszać, najlepiej założyć coś co nie będzie ograniczać Twoich ruchów

DUŻO WODY

Dużo wody – to nie żart.

SZYBKI RYTM

Muzyka na sali pobudza lepiej niż kofeina, więc nie musisz pić kawy przed zajęciami…tylko Cie odwodni

TRENERZY FITNESS

Robert Stanisławski
Robert Stanisławski

KUŹNIA FITNESS

Robert Stanisławski

mgr Wychowania Fizycznego i Zdrowotnego.

– Instruktor Fitness,  

– Personalny Trener z kilkunastoletnim doświadczeniem,

– Uczestnik wielu szkoleń fitness, 

– Medalista Mistrzostw Polski w zawodach Męskiej Sylwetki Plażowej. 

Dzieli się swoim doświadczeniem na zajęciach jak i w życiu codziennym. Zaraża zdrowym stylem życia. Szukając coraz nowych propozycji dla klientów stworzył autorskie programy treningowe (Szczupła Sylwetka, Sexy Pupa, Płaski Brzuch & Mocne Plecy) Motywuje, edukuje, zaraża swoją pozytywną energią. Nuda to nie u niego, każdy trening to niespodzianka kończąca się wisienką na torcie.  Uśmiech, żart, uwalniane endorfinki to jego wizytówka. Jego motto to: Nie można zmienić kierunku wiatru ale można inaczej ustawić żagle.

Robert
Stanisławski

Trener Fitness

Robert Stanisławski

KUŹNIA FITNESS

Robert Stanisławski

mgr Wychowania Fizycznego i Zdrowotnego.

– Instruktor Fitness,  

– Personalny Trener z kilkunastoletnim doświadczeniem,

– Uczestnik wielu szkoleń fitness, 

– Medalista Mistrzostw Polski w zawodach Męskiej Sylwetki Plażowej. 

Dzieli się swoim doświadczeniem na zajęciach jak i w życiu codziennym. Zaraża zdrowym stylem życia. Szukając coraz nowych propozycji dla klientów stworzył autorskie programy treningowe (Szczupła Sylwetka, Sexy Pupa, Płaski Brzuch & Mocne Plecy) Motywuje, edukuje, zaraża swoją pozytywną energią. Nuda to nie u niego, każdy trening to niespodzianka kończąca się wisienką na torcie.  Uśmiech, żart, uwalniane endorfinki to jego wizytówka. Jego motto to: Nie można zmienić kierunku wiatru ale można inaczej ustawić żagle.

Patrycja Starosta - Kuźnia Łódź ul. Gdańska 126/128 - Siłownia Łódź - Trenerka Fitness - Trenerka fitness Łódź - fitness Łódź
Patrycja
Starosta

Trenerka Fitness

Patrycja Starosta - Kuźnia Łódź ul. Gdańska 126/128 - Siłownia Łódź - Trenerka Fitness - Trenerka fitness Łódź - fitness Łódź

KUŹNIA FITNESS

Patrycja Starosta

6 lat temu fitness stał się główną pasją Patrycji, a od dwóch lat jest również jej sposobem na życie. Nieustannie poszerza swoje kompetencje, Uwielbia zajęcia kształtujące i kondycyjne z użyciem różnorodnego sprzętu fitness. Ukończyła specjalistyczne szkolenia: Aerobox, Kettlebells Workout, Fit Ball oraz Ovo Ball.

Marcin Paszkiewicz - Kuźnia Łódź ul. Gdańska 126/128 - Siłownia Łódź - Trener Fitness - Trener fitness Łódź - fitness Łódź
Marcin
Paszkiewicz

Trener Fitness

Marcin Paszkiewicz - Kuźnia Łódź ul. Gdańska 126/128 - Siłownia Łódź - Trener Fitness - Trener fitness Łódź - fitness Łódź

KUŹNIA FITNESS

Marcin Paszkiewicz

Instruktor personalny i rekreacji ruchowej z wieloletnim doświadczeniem. W swojej pracy kieruje się zasadą równowagi dla ciała i umysłu, treningi wzbogaca zarówno w formy siłowe, fitness jak i wyciszające (zestawy złożone z jogi, pilatesa i stretchingu).

Kamila Trenerka Fitness Kuźnia
Kamila
Cerska

Trenerka Fitness

Kamila Trenerka Fitness Kuźnia

KUŹNIA FITNESS

Kamila Cerska

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Sport jest moim nieodłącznym elementem od ponad 10-ciu lat. Początkowo aktywny uczestnik zajęć rowerowych, później zafascynowana w fitnessie. Postanowiłam z miejsca uczestnika zajęć przenieść się do roli instruktora. Moim celem jest przekazywanie swojej wiedzy, którą ciągle pogłębiam, umiejętności i doświadczenia, które ciągle zdobywam, oraz dużej dawki pozytywnej energii, którą podobno skutecznie zarażam

Jakub Gajos Trener Perosnalny Fitness
Jakub
Gajos

Trener Fitness

Jakub Gajos Trener Perosnalny Fitness

KUŹNIA FITNESS

Jakub Gajos

mgr Wychowania Fizycznego i Zdrowotnego. Instruktor kulturystyki i sportów siłowych, instruktor fitness, trener personalny. Sport od zawsze był jego pasją, zaczynał od pływania i piłki nożnej. Jednak od 16 lat jego przesłaniem jest propagowanie zdrowego stylu życia. W swojej pracy z klientami wykorzystuje nie tylko doświadczenie i umiejętności zdobyte w zakresie fitnessu i sportów siłowych, ale również wspiera ich szeroko pojętymi poradami dietetycznymi.

Monika Porażynska Kuźnia Łódź
Monika
Porażyńska

Trenerka Fitness

Monika Porażynska Kuźnia Łódź

KUŹNIA FITNESS

Monika Porażyńska

Pani swojego czasu i aktywna Księżniczka-Wojowniczka.

Pełna pozytywnej energii, chodząca petarda.

Sylwia Haładzinska - Trener personalny Łódź - Kuźnia Łódź - Centrum Atletyki - Siłownia Łódź
Sylwia Haładzinska - Trener personalny Łódź - Kuźnia Łódź - Centrum Atletyki - Siłownia Łódź

KUŹNIA FITNESS

Sylwia Haładzińska

Instruktor fitness i trener personalny – od zawsze jestem związana ze sportem swoją pasją zarażam innych i motywuję do ciężkiej pracy. Kocham to co robię a moim mottem życiowym jest: „sport jest drogą do własnego nieba”.

Zachęcam wszystkich do aktywności fizycznej. Bo ciężka praca się opłaca, a zadowolenie Klientów to najlepsza nagroda jaką można sobie zażyczyć.

Sylwia
Haładzińska

Trenerka Fitness